Bitmap for UWP
Manager2 クラス メンバ
プロパティ  メソッド  イベント

C1.UWP.DX アセンブリ > C1.Util.DX.Animation 名前空間 : Manager2 クラス

Manager2データ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the Manager2class.  
トップ
パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
トップ
パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::AbandonAllStoryboards()  
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)Creates a new instance of the Manager2class.  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::CreateAnimationVariable([In] double initialValue,[Out] IUIAnimationVariable2** variable)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::CreateAnimationVectorVariable([In, Buffer] const double* initialValue,[In] unsigned int cDimension,[Out] IUIAnimationVariable2** variable)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::CreateStoryboard([Out] IUIAnimationStoryboard2** storyboard)  
Public メソッドPerforms application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::EstimateNextEventTime([Out] double* seconds)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::FinishAllStoryboards([In] double completionDeadline)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::GetStatus([Out] UI_ANIMATION_MANAGER_STATUS* status)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the storyboard from tag.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the variable from tag.  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::Pause()  
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::Resume()  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::ScheduleTransition([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition,[In] double timeNow)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::SetAnimationMode([In] UI_ANIMATION_MODE mode)  
Public メソッドSets the cancel priority comparison.  
Public メソッドSets the compress priority comparison.  
Public メソッドSets the conclude priority comparison.  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::SetDefaultLongestAcceptableDelay([In] double delay)  
Public メソッドSpecifies a handler for animation manager status updates.  
Public メソッドSets the trim priority comparison.  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationManager2::Shutdown()  
Public メソッド

Updates the values of all animation variables.

 
トップ
パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
トップ
パブリック オペレータ
Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Manager2.
トップ
参照

Manager2 クラス
C1.Util.DX.Animation 名前空間