Storyboard2データ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
パブリック コンストラクタ
パブリック プロパティ
パブリック メソッド
| 名前 | 解説 |
| Abandon | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Abandon() |
| AddKeyframeAfterTransition | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddKeyframeAfterTransition([In] IUIAnimationTransition2* transition,[Out] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003** keyframe) |
| AddKeyframeAtOffset | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddKeyframeAtOffset([In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* existingKeyframe,[In] double offset,[Out] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003** keyframe) |
| AddTransition | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransition([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition) |
| AddTransitionAtKeyframe | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransitionAtKeyframe([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* startKeyframe) |
| AddTransitionBetweenKeyframes | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransitionBetweenKeyframes([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* startKeyframe,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* endKeyframe) |
| Conclude | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Conclude() |
| Create | Initializes a new instance of the Storyboard2class. |
| Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
| Finish | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Finish([In] double completionDeadline) |
| GetTag | オーバーロードされます。 Gets the tag. |
| HoldVariable | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::HoldVariable([In] IUIAnimationVariable2* variable) |
| QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
| QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
| RepeatBetweenKeyframes | Creates a loop between two keyframes. |
| Schedule | Directs the storyboard to schedule itself for play. |
| SetLongestAcceptableDelay | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::SetLongestAcceptableDelay([In] double delay) |
| SetSkipDuration | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::SetSkipDuration([In] double secondsDuration) |
| SetStoryboardEventHandler | Specifies a handler for storyboard events. |
| SetTag | オーバーロードされます。 Sets the tag. |
トップ
パブリック イベント
パブリック オペレータ
参照