名前 | 解説 | |
---|---|---|
TransitionFactory2 コンストラクタ | Initializes a new instance of the TransitionFactory2class. |
TransitionFactory2データ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
TransitionFactory2 コンストラクタ | Initializes a new instance of the TransitionFactory2class. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Create | Initializes a new instance of the TransitionFactory2class. | |
CreateTransition2 | HRESULT IUIAnimationTransitionFactory2::CreateTransition([In] IUIAnimationInterpolator2* interpolator,[Out] IUIAnimationTransition2** transition) | |
Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto TransitionFactory2. |