名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() ![]() | Create | Initializes a new instance of BorderTransformclass |
![]() | Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | GetExtendModeX | D2D1_EXTEND_MODE ID2D1BorderTransform::GetExtendModeX() |
![]() | GetExtendModeY | D2D1_EXTEND_MODE ID2D1BorderTransform::GetExtendModeY() |
![]() | GetInputCount | unsigned int ID2D1TransformNode::GetInputCount() C1.Util.DX.Direct2D.TransformNodeNativeから継承されます。 |
![]() | QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | SetCached | void ID2D1ConcreteTransform::SetCached([In] BOOL isCached) C1.Util.DX.Direct2D.ConcreteTransformから継承されます。 |
![]() | SetExtendModeX | void ID2D1BorderTransform::SetExtendModeX([In] D2D1_EXTEND_MODE extendMode) |
![]() | SetExtendModeY | void ID2D1BorderTransform::SetExtendModeY([In] D2D1_EXTEND_MODE extendMode) |
![]() | SetOutputBuffer | HRESULT ID2D1ConcreteTransform::SetOutputBuffer([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision,[In] D2D1_CHANNEL_DEPTH channelDepth) C1.Util.DX.Direct2D.ConcreteTransformから継承されます。 |