名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | GetFactory | void ID2D1Resource::GetFactory([Out] ID2D1Factory** factory) C1.Util.DX.Direct2D.Resourceから継承されます。 |
![]() | GetOpacity | float ID2D1Brush::GetOpacity() |
![]() | GetTransform | void ID2D1Brush::GetTransform([Out] D2D_MATRIX_3X2_F* transform) |
![]() | QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | SetOpacity | void ID2D1Brush::SetOpacity([In] float opacity) |
![]() | SetTransform | void ID2D1Brush::SetTransform([In] const D2D_MATRIX_3X2_F* transform) |