このクラスのメンバの一覧は、Device1メンバを参照してください。
パブリック メソッド
| 名前 | 解説 |
 | ClearResources | void ID2D1Device::ClearResources([In] unsigned int millisecondsSinceUse) C1.Util.DX.Direct2D.Deviceから継承されます。 |
  | Create | Initializes a new instance of the Device1class. |
 | CreateDeviceContext | HRESULT ID2D1Device::CreateDeviceContext([In] D2D1_DEVICE_CONTEXT_OPTIONS options,[Out, Fast] ID2D1DeviceContext** deviceContext) C1.Util.DX.Direct2D.Deviceから継承されます。 |
 | CreateDeviceContext1 | HRESULT ID2D1Device1::CreateDeviceContext([In] D2D1_DEVICE_CONTEXT_OPTIONS options,[Out, Fast] ID2D1DeviceContext1** deviceContext1) |
 | CreatePrintControl | HRESULT ID2D1Device::CreatePrintControl([In] IWICImagingFactory* wicFactory,[In] IPrintDocumentPackageTarget* documentTarget,[In, Optional] const D2D1_PRINT_CONTROL_PROPERTIES* printControlProperties,[Out, Fast] ID2D1PrintControl** printControl) C1.Util.DX.Direct2D.Deviceから継承されます。 |
 | Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
 | GetFactory | void ID2D1Resource::GetFactory([Out] ID2D1Factory** factory) C1.Util.DX.Direct2D.Resourceから継承されます。 |
 | GetMaximumTextureMemory | unsigned longlong ID2D1Device::GetMaximumTextureMemory() C1.Util.DX.Direct2D.Deviceから継承されます。 |
 | GetRenderingPriority | D2D1_RENDERING_PRIORITY ID2D1Device1::GetRenderingPriority() |
 | QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
 | QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
 | SetMaximumTextureMemory | void ID2D1Device::SetMaximumTextureMemory([In] unsigned longlong maximumInBytes) C1.Util.DX.Direct2D.Deviceから継承されます。 |
 | SetRenderingPriority | void ID2D1Device1::SetRenderingPriority([In] D2D1_RENDERING_PRIORITY renderingPriority) |
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