Bitmap for UWP
DrawInformation クラス メンバ
プロパティ  メソッド  イベント

C1.UWP.DX アセンブリ > C1.Util.DX.Direct2D 名前空間 : DrawInformation クラス

DrawInformationデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the DrawInformationclass.  
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パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
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パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドPerforms application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderInfo::SetCached([In] BOOL isCached) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderInfo::SetInputDescription([In] unsigned int inputIndex,[In] D2D1_INPUT_DESCRIPTION inputDescription) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderInfo::SetInstructionCountHint([In] unsigned int instructionCount) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderInfo::SetOutputBuffer([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision,[In] D2D1_CHANNEL_DEPTH channelDepth) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets the constant buffer data from a C1.Util.DX.DataStreamfor the Pixel stage.  
Public メソッドHRESULT ID2D1DrawInfo::SetPixelShader([In] const GUID& shaderId,[In] D2D1_PIXEL_OPTIONS pixelOptions)  
Public メソッドHRESULT ID2D1DrawInfo::SetPixelShaderConstantBuffer([In, Buffer] const void* buffer,[In] unsigned int bufferCount)  
Public メソッドHRESULT ID2D1DrawInfo::SetResourceTexture([In] unsigned int textureIndex,[In] ID2D1ResourceTexture* resourceTexture)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets the constant buffer data from a C1.Util.DX.DataStreamfor the Vertex stage.  
Public メソッドHRESULT ID2D1DrawInfo::SetVertexProcessing([In, Optional] ID2D1VertexBuffer* vertexBuffer,[In] D2D1_VERTEX_OPTIONS vertexOptions,[In, Optional] const D2D1_BLEND_DESCRIPTION* blendDescription,[In, Optional] const D2D1_VERTEX_RANGE* vertexRange,[In, Optional] const GUID* vertexShader)  
Public メソッドHRESULT ID2D1DrawInfo::SetVertexShaderConstantBuffer([In, Buffer] const void* buffer,[In] unsigned int bufferCount)  
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パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
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パブリック オペレータ
Performs an explicit conversion from System.IntPtrto DrawInformation.
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参照

DrawInformation クラス
C1.Util.DX.Direct2D 名前空間