DrawInformationデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
パブリック コンストラクタ
パブリック プロパティ
パブリック メソッド
| 名前 | 解説 |
| Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
| QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
| QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
| SetCached | void ID2D1RenderInfo::SetCached([In] BOOL isCached) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 |
| SetInputDescription | HRESULT ID2D1RenderInfo::SetInputDescription([In] unsigned int inputIndex,[In] D2D1_INPUT_DESCRIPTION inputDescription) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 |
| SetInstructionCountHint | void ID2D1RenderInfo::SetInstructionCountHint([In] unsigned int instructionCount) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 |
| SetOutputBuffer | HRESULT ID2D1RenderInfo::SetOutputBuffer([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision,[In] D2D1_CHANNEL_DEPTH channelDepth) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 |
| SetPixelConstantBuffer | オーバーロードされます。 Sets the constant buffer data from a C1.Util.DX.DataStreamfor the Pixel stage. |
| SetPixelShader | HRESULT ID2D1DrawInfo::SetPixelShader([In] const GUID& shaderId,[In] D2D1_PIXEL_OPTIONS pixelOptions) |
| SetPixelShaderConstantBuffer | HRESULT ID2D1DrawInfo::SetPixelShaderConstantBuffer([In, Buffer] const void* buffer,[In] unsigned int bufferCount) |
| SetResourceTexture | HRESULT ID2D1DrawInfo::SetResourceTexture([In] unsigned int textureIndex,[In] ID2D1ResourceTexture* resourceTexture) |
| SetVertexConstantBuffer | オーバーロードされます。 Sets the constant buffer data from a C1.Util.DX.DataStreamfor the Vertex stage. |
| SetVertexProcessing | HRESULT ID2D1DrawInfo::SetVertexProcessing([In, Optional] ID2D1VertexBuffer* vertexBuffer,[In] D2D1_VERTEX_OPTIONS vertexOptions,[In, Optional] const D2D1_BLEND_DESCRIPTION* blendDescription,[In, Optional] const D2D1_VERTEX_RANGE* vertexRange,[In, Optional] const GUID* vertexShader) |
| SetVertexShaderConstantBuffer | HRESULT ID2D1DrawInfo::SetVertexShaderConstantBuffer([In, Buffer] const void* buffer,[In] unsigned int bufferCount) |
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参照