Bitmap for UWP
EffectContext クラス メンバ
プロパティ  メソッド  イベント

C1.UWP.DX アセンブリ > C1.Util.DX.Direct2D 名前空間 : EffectContext クラス

EffectContextデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the EffectContextclass.  
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パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティGets the DPI.  
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
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パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドオーバーロードされます。 Check if this device is supporting a feature.  
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::CreateBlendTransform([In] unsigned int numInputs,[In] const D2D1_BLEND_DESCRIPTION* blendDescription,[Out, Fast] ID2D1BlendTransform** transform)  
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::CreateBorderTransform([In] D2D1_EXTEND_MODE extendModeX,[In] D2D1_EXTEND_MODE extendModeY,[Out, Fast] ID2D1BorderTransform** transform)  
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::CreateBoundsAdjustmentTransform([In] const RECT* outputRectangle,[Out, Fast] ID2D1BoundsAdjustmentTransform** transform)  
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::CreateColorContext([In] D2D1_COLOR_SPACE space,[In, Buffer, Optional] const unsigned char* profile,[In] unsigned int profileSize,[Out, Fast] ID2D1ColorContext** colorContext)  
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::CreateColorContextFromFilename([In] const wchar_t* filename,[Out, Fast] ID2D1ColorContext** colorContext)  
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::CreateColorContextFromWicColorContext([In] IWICColorContext* wicColorContext,[Out, Fast] ID2D1ColorContext** colorContext)  
Public メソッドオーバーロードされます。 HRESULT ID2D1EffectContext::CreateEffect([In] const GUID& effectId,[Out, Fast] ID2D1Effect** effect)  
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::CreateOffsetTransform([In] POINT offset,[Out, Fast] ID2D1OffsetTransform** transform)  
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::CreateResourceTexture([In, Optional] const GUID* resourceId,[In] const void* resourceTextureProperties,[In, Buffer, Optional] const unsigned char* data,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* strides,[In] unsigned int dataSize,[Out, Fast] ID2D1ResourceTexture** resourceTexture)  
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::CreateTransformNodeFromEffect([In] ID2D1Effect* effect,[Out] ID2D1TransformNode** transformNode)  
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::CreateVertexBuffer([In] const D2D1_VERTEX_BUFFER_PROPERTIES* vertexBufferProperties,[In, Optional] const GUID* resourceId,[In, Optional] const void* customVertexBufferProperties,[Out, Fast] ID2D1VertexBuffer** buffer)  
Public メソッドPerforms application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::FindResourceTexture([In] const GUID* resourceId,[Out] ID2D1ResourceTexture** resourceTexture)  
Public メソッドHRESULT ID2D1EffectContext::FindVertexBuffer([In] const GUID* resourceId,[Out] ID2D1VertexBuffer** buffer)  
Public メソッドvoid ID2D1EffectContext::GetDpi([Out] float* dpiX,[Out] float* dpiY)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the maximum feature level supported by this instance.  
Public メソッドBOOL ID2D1EffectContext::IsBufferPrecisionSupported([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision)  
Public メソッドBOOL ID2D1EffectContext::IsShaderLoaded([In] const GUID& shaderId)  
Public メソッドLoads a compute shader.  
Public メソッドLoads a pixel shader.  
Public メソッドLoads a vertex shader.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
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パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
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パブリック オペレータ
Performs an explicit conversion from System.IntPtrto EffectContext.
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参照

EffectContext クラス
C1.Util.DX.Direct2D 名前空間