| 名前 | 解説 |
| Create | オーバーロードされます。 Initializes a new instance of the Effectclass. |
| CreateCustom | オーバーロードされます。 Initializes a new instance of a custom Effectclass. |
| Dispose() | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
| GetBoolValue | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetBoolValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetColorFValue | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetColorFValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetComObjectValue<T> | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetComObjectValueByName<T> | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetEnumValue<T> | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetEnumValueByName<T> | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetFloatValue | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetFloatValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetGuidValue | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetGuidValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetInput | void ID2D1Effect::GetInput([In] unsigned int index,[Out, Optional] ID2D1Image** input) |
| GetInputCount | unsigned int ID2D1Effect::GetInputCount() |
| GetIntValue | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetIntValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetMatrix3x2Value | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetMatrix3x2ValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetMatrix4x4Value | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetMatrix4x4ValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetMatrix5x4Value | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetMatrix5x4ValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetOutput | void ID2D1Effect::GetOutput([Out] ID2D1Image** outputImage) |
| GetPoint2FValue | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetPoint2FValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetPropertyCount | unsigned int ID2D1Properties::GetPropertyCount() C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetPropertyIndex | unsigned int ID2D1Properties::GetPropertyIndex([In] const wchar_t* name) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetPropertyName | オーバーロードされます。 Gets the number of characters for the given property name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetPropertyNameLength | unsigned int ID2D1Properties::GetPropertyNameLength([In] unsigned int index) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetRectFValue | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetRectFValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetSubProperties | HRESULT ID2D1Properties::GetSubProperties([In] unsigned int index,[Out, Optional] ID2D1Properties** subProperties) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetTypeInfo | D2D1_PROPERTY_TYPE ID2D1Properties::GetType([In] unsigned int index) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetUIntValue | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetUIntValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetValue | オーバーロードされます。 Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetValueByName | HRESULT ID2D1Properties::GetValueByName([In] const wchar_t* name,[In] D2D1_PROPERTY_TYPE type,[Out, Buffer] void* data,[In] unsigned int dataSize) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetValueSize | unsigned int ID2D1Properties::GetValueSize([In] unsigned int index) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetVector2Value | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetVector2ValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetVector3Value | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetVector3ValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetVector4Value | Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| GetVector4ValueByName | Gets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
| QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
| RegisterAndCreateCustom<T> | Registers, if necessary, and initializes a new instance of a custom Effectclass. |
| SetEnumValue<T> | Sets the named property to the given value. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| SetInput | void ID2D1Effect::SetInput([In] unsigned int index,[In, Optional] ID2D1Image* input,[In] BOOL invalidate) |
| SetInputCount | HRESULT ID2D1Effect::SetInputCount([In] unsigned int inputCount) |
| SetInputEffect | Sets the input by using the output of a given effect. |
| SetValue | オーバーロードされます。 Sets the named property to the given value. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |
| SetValueByName | オーバーロードされます。 Sets the named property to the given value. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。 |