Bitmap for UWP
BitmapSource クラス メンバ
プロパティ  メソッド  イベント

C1.UWP.DX アセンブリ > C1.Util.DX.Direct2D.Effects 名前空間 : BitmapSource クラス

BitmapSourceデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the BitmapSourceclass.  
トップ
パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティThe alpha mode of the output. This can be either premultiplied or straight. See Alpha modes for more info.  
Public プロパティGets or sets Cached property. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public プロパティGets or sets the associated instance of C1.Util.DX.Direct2D.CustomEffect. C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public プロパティIf you set this to true, the effect will scale the input image to convert the DPI reported by IWICBitmapSource to the DPI of the device context. The effect uses the interpolation mode you set with the InterpolationMode property. If you set this to false, the effect uses a DPI of 96.0 for the output image.  
Public プロパティThe interpolation mode used to scale the image. See Interpolation modes for more info. If the mode disables the mipmap, then BitmapSouce will cache the image at the resolution determined by the Scale and EnableDPICorrection properties.  
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティA flip and/or rotation operation to be performed on the image. See Orientation for more info.  
Public プロパティThe scale amount in the X and Y direction. The effect multiplies the width by the X value and the height by the Y value. This property is a C1.Util.DX.Vector2defined as: (X scale, Y scale). The scale amounts are FLOAT, unitless, and must be positive or 0.  
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティThe C1.Util.DX.WIC.BitmapSourcecontaining the image data to be loaded.  
トップ
パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)Initializes a new instance of BitmapSourceeffect.  
Public メソッドPerforms application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1Effect::GetInput([In] unsigned int index,[Out, Optional] ID2D1Image** input) C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID2D1Effect::GetInputCount() C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1Effect::GetOutput([Out] ID2D1Image** outputImage) C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID2D1Properties::GetPropertyCount() C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID2D1Properties::GetPropertyIndex([In] const wchar_t* name) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the number of characters for the given property name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID2D1Properties::GetPropertyNameLength([In] unsigned int index) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1Properties::GetSubProperties([In] unsigned int index,[Out, Optional] ID2D1Properties** subProperties) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドD2D1_PROPERTY_TYPE ID2D1Properties::GetType([In] unsigned int index) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1Properties::GetValueByName([In] const wchar_t* name,[In] D2D1_PROPERTY_TYPE type,[Out, Buffer] void* data,[In] unsigned int dataSize) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID2D1Properties::GetValueSize([In] unsigned int index) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドSets the named property to the given value. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1Effect::SetInput([In] unsigned int index,[In, Optional] ID2D1Image* input,[In] BOOL invalidate) C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1Effect::SetInputCount([In] unsigned int inputCount) C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドSets the input by using the output of a given effect. C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets the named property to the given value. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets the named property to the given value. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
トップ
パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
トップ
参照

BitmapSource クラス
C1.Util.DX.Direct2D.Effects 名前空間