Bitmap for UWP
Shadow クラス メンバ
プロパティ  メソッド  イベント

C1.UWP.DX アセンブリ > C1.Util.DX.Direct2D.Effects 名前空間 : Shadow クラス

Shadowデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the Shadowclass.  
トップ
パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティThe amount of blur to be applied to the alpha channel of the image. You can compute the blur radius of the kernel by multiplying the standard deviation by 3. The units of both the standard deviation and blur radius are DIPs. This property is the same as the Gaussian Blur standard deviation property.  
Public プロパティGets or sets Cached property. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public プロパティThe color of the drop shadow. This property is a C1.Util.DX.ColorFdefined as: (R, G, B, A).  
Public プロパティGets or sets the associated instance of C1.Util.DX.Direct2D.CustomEffect. C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティThe level of performance optimization.  
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
トップ
パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)Initializes a new instance of Shadoweffect.  
Public メソッドPerforms application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1Effect::GetInput([In] unsigned int index,[Out, Optional] ID2D1Image** input) C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID2D1Effect::GetInputCount() C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1Effect::GetOutput([Out] ID2D1Image** outputImage) C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID2D1Properties::GetPropertyCount() C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID2D1Properties::GetPropertyIndex([In] const wchar_t* name) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the number of characters for the given property name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID2D1Properties::GetPropertyNameLength([In] unsigned int index) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1Properties::GetSubProperties([In] unsigned int index,[Out, Optional] ID2D1Properties** subProperties) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドD2D1_PROPERTY_TYPE ID2D1Properties::GetType([In] unsigned int index) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1Properties::GetValueByName([In] const wchar_t* name,[In] D2D1_PROPERTY_TYPE type,[Out, Buffer] void* data,[In] unsigned int dataSize) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID2D1Properties::GetValueSize([In] unsigned int index) C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by index. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドGets the value of the specified property by name. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドSets the named property to the given value. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1Effect::SetInput([In] unsigned int index,[In, Optional] ID2D1Image* input,[In] BOOL invalidate) C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1Effect::SetInputCount([In] unsigned int inputCount) C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドSets the input by using the output of a given effect. C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets the named property to the given value. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets the named property to the given value. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
トップ
パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
トップ
参照

Shadow クラス
C1.Util.DX.Direct2D.Effects 名前空間