名前 | 解説 | |
---|---|---|
Shadow | Gets or sets the unmanaged shadow callback. C1.Util.DX.ICallbackableから継承されます。 |
TextRendererデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Shadow | Gets or sets the unmanaged shadow callback. C1.Util.DX.ICallbackableから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Dispose | System.IDisposableから継承されます。 | |
DrawGlyphRun | IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to render a run of glyphs. | |
DrawInlineObject | IDWriteTextLayout::Draw calls this application callback when it needs to draw an inline object. | |
DrawStrikethrough | IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to draw a strikethrough. | |
DrawUnderline | IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to draw an underline. | |
GetCurrentTransform | Gets a transform that maps abstract coordinates to DIPs. C1.Util.DX.DirectWrite.PixelSnappingから継承されます。 | |
GetPixelsPerDip | Gets the number of physical pixels per DIP. C1.Util.DX.DirectWrite.PixelSnappingから継承されます。 | |
IsPixelSnappingDisabled | Determines whether pixel snapping is disabled. The recommended default is FALSE, unless doing animation that requires subpixel vertical placement. C1.Util.DX.DirectWrite.PixelSnappingから継承されます。 |