| 名前 | 解説 | |
|---|---|---|
![]()  | Shadow | Gets or sets the unmanaged shadow callback. C1.Util.DX.ICallbackableから継承されます。 | 
Transformデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
| 名前 | 解説 | |
|---|---|---|
![]()  | Shadow | Gets or sets the unmanaged shadow callback. C1.Util.DX.ICallbackableから継承されます。 | 
| 名前 | 解説 | |
|---|---|---|
![]()  | Dispose | System.IDisposableから継承されます。 | 
![]()  | GetInputCount | Gets the number of inputs to the transform node. C1.Util.DX.Direct2D.TransformNodeから継承されます。 | 
![]()  | MapInputRectsToOutputRect | Performs the inverse mapping to MapOutputRectToInputRects. | 
![]()  | MapInvalidRect | Sets the input rectangles for this rendering pass into the transform. | 
![]()  | MapOutputRectToInputRects | Allows a transform to state how it would map a rectangle requested on its output to a set of sample rectangles on its input. |