| 名前 | 解説 | |
|---|---|---|
![]()  | Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | 
![]()  | DrawGlyphRun | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to render a run of glyphs. | 
![]()  | DrawInlineObject | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this application callback when it needs to draw an inline object. | 
![]()  | DrawStrikethrough | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to draw a strikethrough. | 
![]()  | DrawUnderline | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to draw an underline. | 
![]()  | GetCurrentTransform | Gets a transform that maps abstract coordinates to DIPs. C1.Util.DX.DirectWrite.TextRendererBaseから継承されます。 | 
![]()  | GetPixelsPerDip | Gets the number of physical pixels per DIP. C1.Util.DX.DirectWrite.TextRendererBaseから継承されます。 | 
![]()  | IsPixelSnappingDisabled | Determines whether pixel snapping is disabled. The recommended default is FALSE, unless doing animation that requires subpixel vertical placement. C1.Util.DX.DirectWrite.TextRendererBaseから継承されます。 | 
