| 名前 | 解説 | |
|---|---|---|
![]()  | Shadow | Gets or sets the unmanaged shadow callback. C1.Util.DX.ICallbackableから継承されます。 | 
TextRendererデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
| 名前 | 解説 | |
|---|---|---|
![]()  | Shadow | Gets or sets the unmanaged shadow callback. C1.Util.DX.ICallbackableから継承されます。 | 
| 名前 | 解説 | |
|---|---|---|
![]()  | Dispose | System.IDisposableから継承されます。 | 
![]()  | DrawGlyphRun | IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to render a run of glyphs. | 
![]()  | DrawInlineObject | IDWriteTextLayout::Draw calls this application callback when it needs to draw an inline object. | 
![]()  | DrawStrikethrough | IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to draw a strikethrough. | 
![]()  | DrawUnderline | IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to draw an underline. | 
![]()  | GetCurrentTransform | Gets a transform that maps abstract coordinates to DIPs. C1.Util.DX.DirectWrite.PixelSnappingから継承されます。 | 
![]()  | GetPixelsPerDip | Gets the number of physical pixels per DIP. C1.Util.DX.DirectWrite.PixelSnappingから継承されます。 | 
![]()  | IsPixelSnappingDisabled | Determines whether pixel snapping is disabled. The recommended default is FALSE, unless doing animation that requires subpixel vertical placement. C1.Util.DX.DirectWrite.PixelSnappingから継承されます。 |