名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Manager2 コンストラクタ | Initializes a new instance of the Manager2class. |
Manager2データ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Manager2 コンストラクタ | Initializes a new instance of the Manager2class. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
![]() | Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | AbandonAllStoryboards | HRESULT IUIAnimationManager2::AbandonAllStoryboards() |
![]() ![]() | Create | Creates a new instance of the Manager2class. |
![]() | CreateAnimationVariable2 | HRESULT IUIAnimationManager2::CreateAnimationVariable([In] double initialValue,[Out] IUIAnimationVariable2** variable) |
![]() | CreateAnimationVectorVariable2 | HRESULT IUIAnimationManager2::CreateAnimationVectorVariable([In, Buffer] const double* initialValue,[In] unsigned int cDimension,[Out] IUIAnimationVariable2** variable) |
![]() | CreateStoryboard2 | HRESULT IUIAnimationManager2::CreateStoryboard([Out] IUIAnimationStoryboard2** storyboard) |
![]() | EstimateNextEventTime | HRESULT IUIAnimationManager2::EstimateNextEventTime([Out] double* seconds) |
![]() | FinishAllStoryboards | HRESULT IUIAnimationManager2::FinishAllStoryboards([In] double completionDeadline) |
![]() | GetStatus | HRESULT IUIAnimationManager2::GetStatus([Out] UI_ANIMATION_MANAGER_STATUS* status) |
![]() | GetStoryboardFromTag | オーバーロードされます。 Gets the storyboard from tag. |
![]() | GetVariableFromTag | オーバーロードされます。 Gets the variable from tag. |
![]() | Pause | HRESULT IUIAnimationManager2::Pause() |
![]() | QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | Resume | HRESULT IUIAnimationManager2::Resume() |
![]() | ScheduleTransition | HRESULT IUIAnimationManager2::ScheduleTransition([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition,[In] double timeNow) |
![]() | SetAnimationMode | HRESULT IUIAnimationManager2::SetAnimationMode([In] UI_ANIMATION_MODE mode) |
![]() | SetCancelPriorityComparison | Sets the cancel priority comparison. |
![]() | SetCompressPriorityComparison | Sets the compress priority comparison. |
![]() | SetConcludePriorityComparison | Sets the conclude priority comparison. |
![]() | SetDefaultLongestAcceptableDelay | HRESULT IUIAnimationManager2::SetDefaultLongestAcceptableDelay([In] double delay) |
![]() | SetManagerEventHandler | Specifies a handler for animation manager status updates. |
![]() | SetTrimPriorityComparison | Sets the trim priority comparison. |
![]() | Shutdown | HRESULT IUIAnimationManager2::Shutdown() |
![]() | Update | Updates the values of all animation variables. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Manager2. |