名前 | 解説 | |
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![]() | Storyboard2 コンストラクタ | Initializes a new instance of the Storyboard2class. |
Storyboard2データ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
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![]() | Storyboard2 コンストラクタ | Initializes a new instance of the Storyboard2class. |
名前 | 解説 | |
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![]() | IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
![]() | Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
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![]() | Abandon | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Abandon() |
![]() | AddKeyframeAfterTransition | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddKeyframeAfterTransition([In] IUIAnimationTransition2* transition,[Out] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003** keyframe) |
![]() | AddKeyframeAtOffset | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddKeyframeAtOffset([In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* existingKeyframe,[In] double offset,[Out] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003** keyframe) |
![]() | AddTransition | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransition([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition) |
![]() | AddTransitionAtKeyframe | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransitionAtKeyframe([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* startKeyframe) |
![]() | AddTransitionBetweenKeyframes | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransitionBetweenKeyframes([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* startKeyframe,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* endKeyframe) |
![]() | Conclude | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Conclude() |
![]() ![]() | Create | Initializes a new instance of the Storyboard2class. |
![]() | Finish | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Finish([In] double completionDeadline) |
![]() | GetTag | オーバーロードされます。 Gets the tag. |
![]() | HoldVariable | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::HoldVariable([In] IUIAnimationVariable2* variable) |
![]() | QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | RepeatBetweenKeyframes | Creates a loop between two keyframes. |
![]() | Schedule | Directs the storyboard to schedule itself for play. |
![]() | SetLongestAcceptableDelay | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::SetLongestAcceptableDelay([In] double delay) |
![]() | SetSkipDuration | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::SetSkipDuration([In] double secondsDuration) |
![]() | SetStoryboardEventHandler | Specifies a handler for storyboard events. |
![]() | SetTag | オーバーロードされます。 Sets the tag. |
名前 | 解説 | |
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![]() | Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Storyboard2. |