名前 | 解説 | |
---|---|---|
Storyboard2 コンストラクタ | Initializes a new instance of the Storyboard2class. |
Storyboard2データ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Storyboard2 コンストラクタ | Initializes a new instance of the Storyboard2class. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Abandon | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Abandon() | |
AddKeyframeAfterTransition | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddKeyframeAfterTransition([In] IUIAnimationTransition2* transition,[Out] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003** keyframe) | |
AddKeyframeAtOffset | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddKeyframeAtOffset([In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* existingKeyframe,[In] double offset,[Out] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003** keyframe) | |
AddTransition | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransition([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition) | |
AddTransitionAtKeyframe | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransitionAtKeyframe([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* startKeyframe) | |
AddTransitionBetweenKeyframes | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransitionBetweenKeyframes([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* startKeyframe,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* endKeyframe) | |
Conclude | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Conclude() | |
Create | Initializes a new instance of the Storyboard2class. | |
Finish | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Finish([In] double completionDeadline) | |
GetTag | オーバーロードされます。 Gets the tag. | |
HoldVariable | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::HoldVariable([In] IUIAnimationVariable2* variable) | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
RepeatBetweenKeyframes | Creates a loop between two keyframes. | |
Schedule | Directs the storyboard to schedule itself for play. | |
SetLongestAcceptableDelay | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::SetLongestAcceptableDelay([In] double delay) | |
SetSkipDuration | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::SetSkipDuration([In] double secondsDuration) | |
SetStoryboardEventHandler | Specifies a handler for storyboard events. | |
SetTag | オーバーロードされます。 Sets the tag. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Storyboard2. |