名前 | 解説 | |
---|---|---|
Timer コンストラクタ | Initializes a new instance of the Timerclass. |
Timerデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Timer コンストラクタ | Initializes a new instance of the Timerclass. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Create | Initializes a new instance of the Timerclass. | |
Disable | HRESULT IUIAnimationTimer::Disable() | |
Enable | HRESULT IUIAnimationTimer::Enable() | |
GetTime | HRESULT IUIAnimationTimer::GetTime([Out] double* seconds) | |
IsEnabled_ | HRESULT IUIAnimationTimer::IsEnabled() | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
SetFrameRateThreshold | HRESULT IUIAnimationTimer::SetFrameRateThreshold([In] unsigned int framesPerSecond) | |
SetTimerEventHandler | Specifies a timer event handler. | |
SetTimerUpdateHandler | Specifies a timer update handler. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Timer. |