Bitmap for WPF
Variable2 クラス メンバ
プロパティ  メソッド  イベント

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Animation 名前空間 : Variable2 クラス

Variable2データ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the Variable2class.  
トップ
パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
トップ
パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)オーバーロードされます。 Initializes a new instance of the Variable2class.  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::GetCurve([In] IUnknown* animation)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::GetFinalIntegerVectorValue([Out, Buffer] int* finalValue,[In] unsigned int cDimension)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::GetFinalVectorValue([Out, Buffer] double* finalValue,[In] unsigned int cDimension)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::GetIntegerVectorValue([Out, Buffer] int* value,[In] unsigned int cDimension)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::GetPreviousIntegerVectorValue([Out, Buffer] int* previousValue,[In] unsigned int cDimension)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::GetPreviousVectorValue([Out, Buffer] double* previousValue,[In] unsigned int cDimension)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the tag.  
Public メソッドオーバーロードされます。 HRESULT IUIAnimationVariable2::GetVectorCurve([In, Buffer] IUnknown** animation,[In] unsigned int cDimension)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::GetVectorValue([Out, Buffer] double* value,[In] unsigned int cDimension)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドSpecifies a handler for changes to the value of the animation variable.  
Public メソッドSpecifies a handler for changes to the integer value of the animation variable.  
Public メソッドSpecifies a handler for changes to the value of the animation variable.  
Public メソッドSpecifies a handler for changes to the integer value of the animation variable.  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::SetLowerBound([In] double bound)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::SetLowerBoundVector([In, Buffer] const double* bound,[In] unsigned int cDimension)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::SetRoundingMode([In] UI_ANIMATION_ROUNDING_MODE mode)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets the tag.  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::SetUpperBound([In] double bound)  
Public メソッドHRESULT IUIAnimationVariable2::SetUpperBoundVector([In, Buffer] const double* bound,[In] unsigned int cDimension)  
Public メソッドSpecifies a handler for changes to the value of the animation variable.  
Public メソッドSpecifies a handler for changes to the integer value of the animation variable.  
トップ
パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
トップ
パブリック オペレータ
Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Variable2.
トップ
参照

Variable2 クラス
C1.Util.DX.Animation 名前空間