名前 | 解説 | |
---|---|---|
BeginRead | System.IO.Streamから継承されます。 | |
BeginWrite | System.IO.Streamから継承されます。 | |
Close | System.IO.Streamから継承されます。 | |
CopyTo | オーバーロードされます。 System.IO.Streamから継承されます。 | |
CopyToAsync | オーバーロードされます。 System.IO.Streamから継承されます。 | |
Create<T> | ||
CreateObjRef | System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
Dispose | System.IO.Streamから継承されます。 | |
EndRead | System.IO.Streamから継承されます。 | |
EndWrite | System.IO.Streamから継承されます。 | |
Flush | オーバーライドされます。 Not supported. | |
FlushAsync | オーバーロードされます。 System.IO.Streamから継承されます。 | |
GetLifetimeService | System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
InitializeLifetimeService | System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
Read | オーバーロードされます。 Reads a single value from the current stream and advances the current position within this stream by the number of bytes read. | |
ReadAsync | オーバーロードされます。 System.IO.Streamから継承されます。 | |
ReadBoolean | Reads a bool. | |
ReadByte | オーバーライドされます。 ストリームから 1 バイトを読み取り、ストリーム内の位置を 1 バイト進めます。ストリームの末尾の場合は -1 を返します。 | |
ReadColorF | Reads a ColorF. | |
ReadFloat | Reads a float. | |
ReadInt | Reads a int. | |
ReadMatrix4x4 | Reads a Matrix. | |
ReadRange | オーバーロードされます。 Reads an array of values from the current stream, and advances the current position within this stream by the number of bytes written. | |
ReadShort | Reads a short. | |
ReadVector2 | Reads a Vector2. | |
ReadVector3 | Reads a Vector3. | |
ReadVector4 | Reads a Vector4. | |
Seek | オーバーライドされます。 Sets the position within the current stream. | |
SetLength | オーバーライドされます。 Not supported. | |
Write | オーバーロードされます。 Writes a single value to the stream, and advances the current position within this stream by the number of bytes written. | |
WriteAsync | オーバーロードされます。 System.IO.Streamから継承されます。 | |
WriteByte | System.IO.Streamから継承されます。 | |
WriteRange | オーバーロードされます。 Writes a range of bytes to the current stream, and advances the current position within this stream by the number of bytes written. |