Bitmap for WPF
BitmapRenderTarget クラス メソッド

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct2D 名前空間 : BitmapRenderTarget クラス

このクラスのメンバの一覧は、BitmapRenderTargetメンバを参照してください。

パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::BeginDraw() C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::Clear([In, Optional] const D2D_COLOR_F* clearColor) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)オーバーロードされます。 Creates a bitmap render target for use during intermediate offscreen drawing that is compatible with the current render targe with same size, pixel size and pixel format.  
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::CreateBitmap([In] D2D_SIZE_U size,[In, Optional] const void* srcData,[In] unsigned int pitch,[In] const D2D1_BITMAP_PROPERTIES* bitmapProperties,[Out, Fast] ID2D1Bitmap** bitmap) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::CreateBitmapBrush([In, Optional] ID2D1Bitmap* bitmap,[In, Optional] const D2D1_BITMAP_BRUSH_PROPERTIES* bitmapBrushProperties,[In, Optional] const D2D1_BRUSH_PROPERTIES* brushProperties,[Out, Fast] ID2D1BitmapBrush** bitmapBrush) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::CreateBitmapFromWicBitmap([In] IWICBitmapSource* wicBitmapSource,[In, Optional] const D2D1_BITMAP_PROPERTIES* bitmapProperties,[Out] ID2D1Bitmap** bitmap) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::CreateCompatibleRenderTarget([In, Optional] const D2D_SIZE_F* desiredSize,[In, Optional] const D2D_SIZE_U* desiredPixelSize,[In, Optional] const D2D1_PIXEL_FORMAT* desiredFormat,[In] D2D1_COMPATIBLE_RENDER_TARGET_OPTIONS options,[Out, Fast] ID2D1BitmapRenderTarget** bitmapRenderTarget) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::CreateGradientStopCollection([In, Buffer] const D2D1_GRADIENT_STOP* gradientStops,[In] unsigned int gradientStopsCount,[In] D2D1_GAMMA colorInterpolationGamma,[In] D2D1_EXTEND_MODE extendMode,[Out, Fast] ID2D1GradientStopCollection** gradientStopCollection) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::CreateLayer([In, Optional] const D2D_SIZE_F* size,[Out, Fast] ID2D1Layer** layer) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::CreateLinearGradientBrush([In] const D2D1_LINEAR_GRADIENT_BRUSH_PROPERTIES* linearGradientBrushProperties,[In, Optional] const D2D1_BRUSH_PROPERTIES* brushProperties,[In] ID2D1GradientStopCollection* gradientStopCollection,[Out, Fast] ID2D1LinearGradientBrush** linearGradientBrush) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::CreateMesh([Out, Fast] ID2D1Mesh** mesh) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::CreateRadialGradientBrush([In] const D2D1_RADIAL_GRADIENT_BRUSH_PROPERTIES* radialGradientBrushProperties,[In, Optional] const D2D1_BRUSH_PROPERTIES* brushProperties,[In] ID2D1GradientStopCollection* gradientStopCollection,[Out, Fast] ID2D1RadialGradientBrush** radialGradientBrush) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::CreateSharedBitmap([In] const GUID& riid,[In] void* data,[In, Optional] const D2D1_BITMAP_PROPERTIES* bitmapProperties,[Out, Fast] ID2D1Bitmap** bitmap) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::CreateSolidColorBrush([In] const D2D_COLOR_F* color,[In, Optional] const D2D1_BRUSH_PROPERTIES* brushProperties,[Out, Fast] ID2D1SolidColorBrush** solidColorBrush) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Draws the specified bitmap after scaling it to the size of the specified rectangle. C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::DrawEllipse([In] const D2D1_ELLIPSE* ellipse,[In] ID2D1Brush* brush,[In] float strokeWidth,[In, Optional] ID2D1StrokeStyle* strokeStyle) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Draws the outline of the specified geometry. C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 void ID2D1RenderTarget::DrawGlyphRun([In] D2D_POINT_2F baselineOrigin,[In] const DWRITE_GLYPH_RUN* glyphRun,[In] ID2D1Brush* foregroundBrush,[In] DWRITE_MEASURING_MODE measuringMode) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Draws a line between the specified points. C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::DrawRectangle([In] const D2D_RECT_F* rect,[In] ID2D1Brush* brush,[In] float strokeWidth,[In, Optional] ID2D1StrokeStyle* strokeStyle) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::DrawRoundedRectangle([In] const D2D1_ROUNDED_RECT* roundedRect,[In] ID2D1Brush* brush,[In] float strokeWidth,[In, Optional] ID2D1StrokeStyle* strokeStyle) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Draws the specified text using the format information provided by an C1.Win.DX.DirectWrite.TextFormatobject. C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Draws the formatted text described by the specified C1.Win.DX.DirectWrite.TextLayoutobject. C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 HRESULT ID2D1RenderTarget::EndDraw([Out, Optional] unsigned longlong* tag1,[Out, Optional] unsigned longlong* tag2) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderTarget::EndDraw([Out, Optional] unsigned longlong* tag1,[Out, Optional] unsigned longlong* tag2) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::FillEllipse([In] const D2D1_ELLIPSE* ellipse,[In] ID2D1Brush* brush) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Paints the interior of the specified geometry. C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::FillMesh([In] ID2D1Mesh* mesh,[In] ID2D1Brush* brush) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Applies the opacity mask described by the specified bitmap to a brush and uses that brush to paint a region of the render target. C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::FillRectangle([In] const D2D_RECT_F* rect,[In] ID2D1Brush* brush) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::FillRoundedRectangle([In] const D2D1_ROUNDED_RECT* roundedRect,[In] ID2D1Brush* brush) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 HRESULT ID2D1RenderTarget::Flush([Out, Optional] unsigned longlong* tag1,[Out, Optional] unsigned longlong* tag2) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドD2D1_ANTIALIAS_MODE ID2D1RenderTarget::GetAntialiasMode() C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1BitmapRenderTarget::GetBitmap([Out] ID2D1Bitmap** bitmap)  
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::GetDpi([Out] float* dpiX,[Out] float* dpiY) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1Resource::GetFactory([Out] ID2D1Factory** factory) C1.Util.DX.Direct2D.Resourceから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID2D1RenderTarget::GetMaximumBitmapSize() C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドD2D1_PIXEL_FORMAT ID2D1RenderTarget::GetPixelFormat() C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドD2D_SIZE_U ID2D1RenderTarget::GetPixelSize() C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドD2D_SIZE_F ID2D1RenderTarget::GetSize() C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::GetTags([Out, Optional] unsigned longlong* tag1,[Out, Optional] unsigned longlong* tag2) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドD2D1_TEXT_ANTIALIAS_MODE ID2D1RenderTarget::GetTextAntialiasMode() C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::GetTextRenderingParams([Out, Optional] IDWriteRenderingParams** textRenderingParams) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::GetTransform([Out] D2D_MATRIX_3X2_F* transform) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドBOOL ID2D1RenderTarget::IsSupported([In] const D2D1_RENDER_TARGET_PROPERTIES* renderTargetProperties) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::PopAxisAlignedClip() C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::PopLayer() C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::PushAxisAlignedClip([In] const D2D_RECT_F* clipRect,[In] D2D1_ANTIALIAS_MODE antialiasMode) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::PushLayer([In] const D2D1_LAYER_PARAMETERS* layerParameters,[In, Optional] ID2D1Layer* layer) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドReturns an instance of GdiInteropRenderTarget for the current RenderTarget. C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::RestoreDrawingState([In] ID2D1DrawingStateBlock* drawingStateBlock) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::SaveDrawingState([InOut] ID2D1DrawingStateBlock* drawingStateBlock) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::SetAntialiasMode([In] D2D1_ANTIALIAS_MODE antialiasMode) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::SetDpi([In] float dpiX,[In] float dpiY) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::SetTags([In] unsigned longlong tag1,[In] unsigned longlong tag2) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::SetTextAntialiasMode([In] D2D1_TEXT_ANTIALIAS_MODE textAntialiasMode) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::SetTextRenderingParams([In, Optional] IDWriteRenderingParams* textRenderingParams) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderTarget::SetTransform([In] const D2D_MATRIX_3X2_F* transform) C1.Util.DX.Direct2D.RenderTargetから継承されます。
トップ
参照

BitmapRenderTarget クラス
C1.Util.DX.Direct2D 名前空間