名前 | 解説 | |
---|---|---|
Create | Initializes a new instance of BlendTransformclass | |
GetDescription | void ID2D1BlendTransform::GetDescription([Out] D2D1_BLEND_DESCRIPTION* description) | |
GetInputCount | unsigned int ID2D1TransformNode::GetInputCount() C1.Util.DX.Direct2D.TransformNodeNativeから継承されます。 | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
SetCached | void ID2D1ConcreteTransform::SetCached([In] BOOL isCached) C1.Util.DX.Direct2D.ConcreteTransformから継承されます。 | |
SetDescription | void ID2D1BlendTransform::SetDescription([In] const D2D1_BLEND_DESCRIPTION* description) | |
SetOutputBuffer | HRESULT ID2D1ConcreteTransform::SetOutputBuffer([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision,[In] D2D1_CHANNEL_DEPTH channelDepth) C1.Util.DX.Direct2D.ConcreteTransformから継承されます。 |