名前 | 解説 | |
---|---|---|
Create | Initializes a new instance of BorderTransformclass | |
GetExtendModeX | D2D1_EXTEND_MODE ID2D1BorderTransform::GetExtendModeX() | |
GetExtendModeY | D2D1_EXTEND_MODE ID2D1BorderTransform::GetExtendModeY() | |
GetInputCount | unsigned int ID2D1TransformNode::GetInputCount() C1.Util.DX.Direct2D.TransformNodeNativeから継承されます。 | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
SetCached | void ID2D1ConcreteTransform::SetCached([In] BOOL isCached) C1.Util.DX.Direct2D.ConcreteTransformから継承されます。 | |
SetExtendModeX | void ID2D1BorderTransform::SetExtendModeX([In] D2D1_EXTEND_MODE extendMode) | |
SetExtendModeY | void ID2D1BorderTransform::SetExtendModeY([In] D2D1_EXTEND_MODE extendMode) | |
SetOutputBuffer | HRESULT ID2D1ConcreteTransform::SetOutputBuffer([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision,[In] D2D1_CHANNEL_DEPTH channelDepth) C1.Util.DX.Direct2D.ConcreteTransformから継承されます。 |