名前 | 解説 | |
---|---|---|
Brush コンストラクタ | Initializes a new instance of the Brushclass. |
Brushデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Brush コンストラクタ | Initializes a new instance of the Brushclass. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Transform | GetTransform / SetTransform |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
GetFactory | void ID2D1Resource::GetFactory([Out] ID2D1Factory** factory) C1.Util.DX.Direct2D.Resourceから継承されます。 | |
GetOpacity | float ID2D1Brush::GetOpacity() | |
GetTransform | void ID2D1Brush::GetTransform([Out] D2D_MATRIX_3X2_F* transform) | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
SetOpacity | void ID2D1Brush::SetOpacity([In] float opacity) | |
SetTransform | void ID2D1Brush::SetTransform([In] const D2D_MATRIX_3X2_F* transform) |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Brush. |