名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | SetCached | void ID2D1RenderInfo::SetCached([In] BOOL isCached) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 |
![]() | SetComputeShader | HRESULT ID2D1ComputeInfo::SetComputeShader([In] const GUID& shaderId) |
![]() | SetComputeShaderConstantBuffer | HRESULT ID2D1ComputeInfo::SetComputeShaderConstantBuffer([In, Buffer] const void* buffer,[In] unsigned int bufferCount) |
![]() | SetConstantBuffer | オーバーロードされます。 Sets the constant buffer data from a C1.Util.DX.DataStream. |
![]() | SetInputDescription | HRESULT ID2D1RenderInfo::SetInputDescription([In] unsigned int inputIndex,[In] D2D1_INPUT_DESCRIPTION inputDescription) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 |
![]() | SetInstructionCountHint | void ID2D1RenderInfo::SetInstructionCountHint([In] unsigned int instructionCount) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 |
![]() | SetOutputBuffer | HRESULT ID2D1RenderInfo::SetOutputBuffer([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision,[In] D2D1_CHANNEL_DEPTH channelDepth) C1.Util.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 |
![]() | SetResourceTexture | HRESULT ID2D1ComputeInfo::SetResourceTexture([In] unsigned int textureIndex,[In] ID2D1ResourceTexture* resourceTexture) |