名前 | 解説 | |
---|---|---|
ConcreteTransform コンストラクタ | Initializes a new instance of the ConcreteTransformclass. |
ConcreteTransformデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
ConcreteTransform コンストラクタ | Initializes a new instance of the ConcreteTransformclass. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Shadow | Implements C1.Util.DX.ICallbackablebut it cannot not be set. This is only used to support for interop with unmanaged callback. C1.Util.DX.ComObjectCallbackから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
GetInputCount | unsigned int ID2D1TransformNode::GetInputCount() C1.Util.DX.Direct2D.TransformNodeNativeから継承されます。 | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
SetCached | void ID2D1ConcreteTransform::SetCached([In] BOOL isCached) | |
SetOutputBuffer | HRESULT ID2D1ConcreteTransform::SetOutputBuffer([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision,[In] D2D1_CHANNEL_DEPTH channelDepth) |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto ConcreteTransform. |