名前 | 解説 | |
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Device1 コンストラクタ | Initializes a new instance of the Device1class. |
Device1データ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
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Device1 コンストラクタ | Initializes a new instance of the Device1class. |
名前 | 解説 | |
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IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
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ClearResources | void ID2D1Device::ClearResources([In] unsigned int millisecondsSinceUse) C1.Util.DX.Direct2D.Deviceから継承されます。 | |
Create | Initializes a new instance of the Device1class. | |
CreateDeviceContext | HRESULT ID2D1Device::CreateDeviceContext([In] D2D1_DEVICE_CONTEXT_OPTIONS options,[Out, Fast] ID2D1DeviceContext** deviceContext) C1.Util.DX.Direct2D.Deviceから継承されます。 | |
CreateDeviceContext1 | HRESULT ID2D1Device1::CreateDeviceContext([In] D2D1_DEVICE_CONTEXT_OPTIONS options,[Out, Fast] ID2D1DeviceContext1** deviceContext1) | |
CreatePrintControl | HRESULT ID2D1Device::CreatePrintControl([In] IWICImagingFactory* wicFactory,[In] IPrintDocumentPackageTarget* documentTarget,[In, Optional] const D2D1_PRINT_CONTROL_PROPERTIES* printControlProperties,[Out, Fast] ID2D1PrintControl** printControl) C1.Util.DX.Direct2D.Deviceから継承されます。 | |
GetFactory | void ID2D1Resource::GetFactory([Out] ID2D1Factory** factory) C1.Util.DX.Direct2D.Resourceから継承されます。 | |
GetMaximumTextureMemory | unsigned longlong ID2D1Device::GetMaximumTextureMemory() C1.Util.DX.Direct2D.Deviceから継承されます。 | |
GetRenderingPriority | D2D1_RENDERING_PRIORITY ID2D1Device1::GetRenderingPriority() | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
SetMaximumTextureMemory | void ID2D1Device::SetMaximumTextureMemory([In] unsigned longlong maximumInBytes) C1.Util.DX.Direct2D.Deviceから継承されます。 | |
SetRenderingPriority | void ID2D1Device1::SetRenderingPriority([In] D2D1_RENDERING_PRIORITY renderingPriority) |
名前 | 解説 | |
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Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Device1. |