名前 | 解説 | |
---|---|---|
Create | オーバーロードされます。 Creates an DrawingStateBlock1that can be used with the {{SaveDrawingState}} and {{RestoreDrawingState}} methods of a render target. | |
GetDescription | オーバーロードされます。 void ID2D1DrawingStateBlock1::GetDescription([Out] D2D1_DRAWING_STATE_DESCRIPTION1* stateDescription) | |
GetFactory | void ID2D1Resource::GetFactory([Out] ID2D1Factory** factory) C1.Util.DX.Direct2D.Resourceから継承されます。 | |
GetTextRenderingParams | void ID2D1DrawingStateBlock::GetTextRenderingParams([Out, Optional] IDWriteRenderingParams** textRenderingParams) C1.Util.DX.Direct2D.DrawingStateBlockから継承されます。 | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
SetDescription | オーバーロードされます。 void ID2D1DrawingStateBlock1::SetDescription([In] const D2D1_DRAWING_STATE_DESCRIPTION1* stateDescription) | |
SetTextRenderingParams | void ID2D1DrawingStateBlock::SetTextRenderingParams([In, Optional] IDWriteRenderingParams* textRenderingParams) C1.Util.DX.Direct2D.DrawingStateBlockから継承されます。 |