Bitmap for WPF
BitmapSource クラス プロパティ

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct2D.Effects 名前空間 : BitmapSource クラス

このクラスのメンバの一覧は、BitmapSourceメンバを参照してください。

パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティThe alpha mode of the output. This can be either premultiplied or straight. See Alpha modes for more info.  
Public プロパティGets or sets Cached property. C1.Util.DX.Direct2D.Propertiesから継承されます。
Public プロパティGets or sets the associated instance of C1.Util.DX.Direct2D.CustomEffect. C1.Util.DX.Direct2D.Effectから継承されます。
Public プロパティIf you set this to true, the effect will scale the input image to convert the DPI reported by IWICBitmapSource to the DPI of the device context. The effect uses the interpolation mode you set with the InterpolationMode property. If you set this to false, the effect uses a DPI of 96.0 for the output image.  
Public プロパティThe interpolation mode used to scale the image. See Interpolation modes for more info. If the mode disables the mipmap, then BitmapSouce will cache the image at the resolution determined by the Scale and EnableDPICorrection properties.  
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティA flip and/or rotation operation to be performed on the image. See Orientation for more info.  
Public プロパティThe scale amount in the X and Y direction. The effect multiplies the width by the X value and the height by the Y value. This property is a C1.Util.DX.Vector2defined as: (X scale, Y scale). The scale amounts are FLOAT, unitless, and must be positive or 0.  
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティThe C1.Util.DX.WIC.BitmapSourcecontaining the image data to be loaded.  
トップ
参照

BitmapSource クラス
C1.Util.DX.Direct2D.Effects 名前空間