名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | GeometrySinkNative コンストラクタ | Initializes a new instance of the GeometrySinkNativeclass. |
GeometrySinkNativeデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | GeometrySinkNative コンストラクタ | Initializes a new instance of the GeometrySinkNativeclass. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
![]() | Shadow | Implements C1.Util.DX.ICallbackablebut it cannot not be set. This is only used to support for interop with unmanaged callback. C1.Util.DX.ComObjectCallbackから継承されます。 |
![]() | Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | AddArc | void ID2D1GeometrySink::AddArc([In] const D2D1_ARC_SEGMENT* arc) |
![]() | AddBezier | void ID2D1GeometrySink::AddBezier([In] const D2D1_BEZIER_SEGMENT* bezier) |
![]() | AddBeziers | void ID2D1SimplifiedGeometrySink::AddBeziers([In, Buffer] const D2D1_BEZIER_SEGMENT* beziers,[In] unsigned int beziersCount) C1.Util.DX.Direct2D.SimplifiedGeometrySinkNativeから継承されます。 |
![]() | AddLine | void ID2D1GeometrySink::AddLine([In] D2D_POINT_2F point) |
![]() | AddLines | void ID2D1SimplifiedGeometrySink::AddLines([In, Buffer] const D2D_POINT_2F* points,[In] unsigned int pointsCount) C1.Util.DX.Direct2D.SimplifiedGeometrySinkNativeから継承されます。 |
![]() | AddQuadraticBezier | void ID2D1GeometrySink::AddQuadraticBezier([In] const D2D1_QUADRATIC_BEZIER_SEGMENT* bezier) |
![]() | AddQuadraticBeziers | void ID2D1GeometrySink::AddQuadraticBeziers([In, Buffer] const D2D1_QUADRATIC_BEZIER_SEGMENT* beziers,[In] unsigned int beziersCount) |
![]() | BeginFigure | void ID2D1SimplifiedGeometrySink::BeginFigure([In] D2D_POINT_2F startPoint,[In] D2D1_FIGURE_BEGIN figureBegin) C1.Util.DX.Direct2D.SimplifiedGeometrySinkNativeから継承されます。 |
![]() | Close | HRESULT ID2D1SimplifiedGeometrySink::Close() C1.Util.DX.Direct2D.SimplifiedGeometrySinkNativeから継承されます。 |
![]() | EndFigure | void ID2D1SimplifiedGeometrySink::EndFigure([In] D2D1_FIGURE_END figureEnd) C1.Util.DX.Direct2D.SimplifiedGeometrySinkNativeから継承されます。 |
![]() | QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | SetFillMode | void ID2D1SimplifiedGeometrySink::SetFillMode([In] D2D1_FILL_MODE fillMode) C1.Util.DX.Direct2D.SimplifiedGeometrySinkNativeから継承されます。 |
![]() | SetSegmentFlags | void ID2D1SimplifiedGeometrySink::SetSegmentFlags([In] D2D1_PATH_SEGMENT vertexFlags) C1.Util.DX.Direct2D.SimplifiedGeometrySinkNativeから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto GeometrySinkNative. |