名前 | 解説 | |
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RenderInformation コンストラクタ | Initializes a new instance of the RenderInformationclass. |
RenderInformationデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
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RenderInformation コンストラクタ | Initializes a new instance of the RenderInformationclass. |
名前 | 解説 | |
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IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
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QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
SetCached | void ID2D1RenderInfo::SetCached([In] BOOL isCached) | |
SetInputDescription | HRESULT ID2D1RenderInfo::SetInputDescription([In] unsigned int inputIndex,[In] D2D1_INPUT_DESCRIPTION inputDescription) | |
SetInstructionCountHint | void ID2D1RenderInfo::SetInstructionCountHint([In] unsigned int instructionCount) | |
SetOutputBuffer | HRESULT ID2D1RenderInfo::SetOutputBuffer([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision,[In] D2D1_CHANNEL_DEPTH channelDepth) |
名前 | 解説 | |
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Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto RenderInformation. |