Bitmap for WPF
SourceTransform インターフェース メンバ
プロパティ  メソッド 

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct2D 名前空間 : SourceTransform インターフェース

SourceTransformデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック プロパティ
 名前解説
 プロパティGets or sets the unmanaged shadow callback. C1.Util.DX.ICallbackableから継承されます。
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パブリック メソッド
 名前解説
 メソッド System.IDisposableから継承されます。
 メソッドDraws the transform to the graphics processing unit (GPU)?based Direct2D pipeline.  
 メソッドGets the number of inputs to the transform node. C1.Util.DX.Direct2D.TransformNodeから継承されます。
 メソッドPerforms the inverse mapping to MapOutputRectToInputRects. C1.Util.DX.Direct2D.Transformから継承されます。
 メソッドSets the input rectangles for this rendering pass into the transform. C1.Util.DX.Direct2D.Transformから継承されます。
 メソッドAllows a transform to state how it would map a rectangle requested on its output to a set of sample rectangles on its input. C1.Util.DX.Direct2D.Transformから継承されます。
 メソッドProvides a render information interface to the source transform to allow it to specify state to the rendering system. This part of the render information interface is shared with the GPU transform.  
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参照

SourceTransform インターフェース
C1.Util.DX.Direct2D 名前空間