名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | TransformNodeShadow コンストラクタ |
TransformNodeShadowデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Callback | Gets the callback. C1.Util.DX.CppObjectShadowから継承されます。 |
![]() | IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
![]() | Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Initialize | Initializes the specified shadow instance from a vtbl and a callback. C1.Util.DX.CppObjectShadowから継承されます。 |
![]() ![]() | ToIntPtr | Return a pointer to the unmanaged version of this callback. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |