Bitmap for WPF
DeviceContext1 クラス メンバ
プロパティ  メソッド  イベント

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : DeviceContext1 クラス

DeviceContext1データ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the DeviceContext1class.  
トップ
パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティInner interface giving access to ComputeShaderStage methods. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public プロパティGets or sets the debug-name for this object. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public プロパティGetDevice C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to DomainShaderStage methods. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to GeometryShaderStage methods. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to HullShaderStage methods. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to InputAssemblerStage methods. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to OutputMergerStage methods. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to PixelShaderStage methods. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to RasterizerStage methods. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to StreamOutputStage methods. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to VertexShaderStage methods. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
トップ
パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::Begin([In] ID3D11Asynchronous* pAsync) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::ClearDepthStencilView([In] ID3D11DepthStencilView* pDepthStencilView,[In] D3D11_CLEAR_FLAG ClearFlags,[In] float Depth,[In] unsigned char Stencil) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::ClearRenderTargetView([In] ID3D11RenderTargetView* pRenderTargetView,[In] const SHARPDX_COLOR4* ColorRGBA) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::ClearState() C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 void ID3D11DeviceContext::ClearUnorderedAccessViewUint([In] ID3D11UnorderedAccessView* pUnorderedAccessView,[In] const SHARPDX_INT4* Values) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::ClearView([In] ID3D11View* pView,[In] const float* Color,[In, Buffer, Optional] const RECT* pRect,[In] unsigned int NumRects)  
Public メソッドCopy the entire contents of the source resource to the destination resource using the GPU. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::CopyResource([In] ID3D11Resource* pDstResource,[In] ID3D11Resource* pSrcResource) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::CopyStructureCount([In] ID3D11Buffer* pDstBuffer,[In] unsigned int DstAlignedByteOffset,[In] ID3D11UnorderedAccessView* pSrcView) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドCopy a region from a source resource to a destination resource. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::CopySubresourceRegion([In] ID3D11Resource* pDstResource,[In] unsigned int DstSubresource,[In] unsigned int DstX,[In] unsigned int DstY,[In] unsigned int DstZ,[In] ID3D11Resource* pSrcResource,[In] unsigned int SrcSubresource,[In, Optional] const D3D11_BOX* pSrcBox) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::CopySubresourceRegion1([In] ID3D11Resource* pDstResource,[In] unsigned int DstSubresource,[In] unsigned int DstX,[In] unsigned int DstY,[In] unsigned int DstZ,[In] ID3D11Resource* pSrcResource,[In] unsigned int SrcSubresource,[In, Optional] const D3D11_BOX* pSrcBox,[In] unsigned int CopyFlags)  
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)Initializes a new deferred context instance of DeviceContext1class.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::CSGetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[Out, Buffer, Optional] ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pFirstConstant,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pNumConstants)  
Public メソッドオーバーロードされます。 void ID3D11DeviceContext1::CSSetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[In, Buffer, Optional] const ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pFirstConstant,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pNumConstants)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::DiscardResource([In] ID3D11Resource* pResource)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::DiscardView([In] ID3D11View* pResourceView)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::DiscardView1([In] ID3D11View* pResourceView,[In, Buffer, Optional] const RECT* pRects,[In] unsigned int NumRects)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::Dispatch([In] unsigned int ThreadGroupCountX,[In] unsigned int ThreadGroupCountY,[In] unsigned int ThreadGroupCountZ) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DispatchIndirect([In] ID3D11Buffer* pBufferForArgs,[In] unsigned int AlignedByteOffsetForArgs) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::Draw([In] unsigned int VertexCount,[In] unsigned int StartVertexLocation) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawAuto() C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawIndexed([In] unsigned int IndexCount,[In] unsigned int StartIndexLocation,[In] int BaseVertexLocation) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawIndexedInstanced([In] unsigned int IndexCountPerInstance,[In] unsigned int InstanceCount,[In] unsigned int StartIndexLocation,[In] int BaseVertexLocation,[In] unsigned int StartInstanceLocation) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawIndexedInstancedIndirect([In] ID3D11Buffer* pBufferForArgs,[In] unsigned int AlignedByteOffsetForArgs) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawInstanced([In] unsigned int VertexCountPerInstance,[In] unsigned int InstanceCount,[In] unsigned int StartVertexLocation,[In] unsigned int StartInstanceLocation) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawInstancedIndirect([In] ID3D11Buffer* pBufferForArgs,[In] unsigned int AlignedByteOffsetForArgs) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::DSGetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[Out, Buffer, Optional] ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pFirstConstant,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pNumConstants)  
Public メソッドオーバーロードされます。 void ID3D11DeviceContext1::DSSetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[In, Buffer, Optional] const ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pFirstConstant,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pNumConstants)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::End([In] ID3D11Asynchronous* pAsync) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::ExecuteCommandList([In] ID3D11CommandList* pCommandList,[In] BOOL RestoreContextState) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceContext::FinishCommandList([In] BOOL RestoreDeferredContextState,[Out, Optional] ID3D11CommandList** ppCommandList) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::Flush() C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::GenerateMips([In] ID3D11ShaderResourceView* pShaderResourceView) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID3D11DeviceContext::GetContextFlags() C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets data from the GPU asynchronously. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceContext::GetData([In] ID3D11Asynchronous* pAsync,[Out, Buffer, Optional] void* pData,[In] unsigned int DataSize,[In] D3D11_ASYNC_GETDATA_FLAG GetDataFlags) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceChild::GetDevice([Out] ID3D11Device** ppDevice) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドfloat ID3D11DeviceContext::GetResourceMinLOD([In] ID3D11Resource* pResource) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::GetPredication([Out, Optional] ID3D11Predicate** ppPredicate,[Out, Optional] BOOL* pPredicateValue) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::GetPrivateData([In] const GUID& guid,[InOut] unsigned int* pDataSize,[Out, Buffer, Optional] void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドD3D11_DEVICE_CONTEXT_TYPE ID3D11DeviceContext::GetType() C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::GSGetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[Out, Buffer, Optional] ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pFirstConstant,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pNumConstants)  
Public メソッドオーバーロードされます。 void ID3D11DeviceContext1::GSSetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[In, Buffer, Optional] const ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pFirstConstant,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pNumConstants)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::HSGetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[Out, Buffer, Optional] ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pFirstConstant,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pNumConstants)  
Public メソッドオーバーロードされます。 void ID3D11DeviceContext1::HSSetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[In, Buffer, Optional] const ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pFirstConstant,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pNumConstants)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Determines whether asynchronous query data is available. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Maps the data contained in a subresource to a memory pointer, and denies the GPU access to that subresource. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::PSGetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[Out, Buffer, Optional] ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pFirstConstant,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pNumConstants)  
Public メソッドオーバーロードされます。 void ID3D11DeviceContext1::PSSetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[In, Buffer, Optional] const ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pFirstConstant,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pNumConstants)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドCopy a multisampled resource into a non-multisampled resource. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::ResolveSubresource([In] ID3D11Resource* pDstResource,[In] unsigned int DstSubresource,[In] ID3D11Resource* pSrcResource,[In] unsigned int SrcSubresource,[In] DXGI_FORMAT Format) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::SetResourceMinLOD([In] ID3D11Resource* pResource,[In] float MinLOD) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::SetPredication([In, Optional] ID3D11Predicate* pPredicate,[In] BOOL PredicateValue) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::SetPrivateData([In] const GUID& guid,[In] unsigned int DataSize,[In, Buffer, Optional] const void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::SetPrivateDataInterface([In] const GUID& guid,[In, Optional] const IUnknown* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::SwapDeviceContextState([In] ID3DDeviceContextState* pState,[Out, Optional] ID3DDeviceContextState** ppPreviousState)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::Unmap([In] ID3D11Resource* pResource,[In] unsigned int Subresource) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Copies data from the CPU to to a non-mappable subresource region. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::UpdateSubresource1([In] ID3D11Resource* pDstResource,[In] unsigned int DstSubresource,[In, Optional] const D3D11_BOX* pDstBox,[In] const void* pSrcData,[In] unsigned int SrcRowPitch,[In] unsigned int SrcDepthPitch,[In] unsigned int CopyFlags)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Copies data from the CPU to to a non-mappable subresource region. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceContextから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext1::VSGetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[Out, Buffer, Optional] ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pFirstConstant,[Out, Buffer, Optional] unsigned int* pNumConstants)  
Public メソッドオーバーロードされます。 void ID3D11DeviceContext1::VSSetConstantBuffers1([In] unsigned int StartSlot,[In] unsigned int NumBuffers,[In, Buffer, Optional] const ID3D11Buffer** ppConstantBuffers,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pFirstConstant,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pNumConstants)  
トップ
パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
トップ
パブリック オペレータ
Performs an explicit conversion from System.IntPtrto DeviceContext1.
トップ
参照

DeviceContext1 クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間