Bitmap for WPF
DeviceContext クラス メソッド

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : DeviceContext クラス

このクラスのメンバの一覧は、DeviceContextメンバを参照してください。

パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::Begin([In] ID3D11Asynchronous* pAsync)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::ClearDepthStencilView([In] ID3D11DepthStencilView* pDepthStencilView,[In] D3D11_CLEAR_FLAG ClearFlags,[In] float Depth,[In] unsigned char Stencil)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::ClearRenderTargetView([In] ID3D11RenderTargetView* pRenderTargetView,[In] const SHARPDX_COLOR4* ColorRGBA)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::ClearState()  
Public メソッドオーバーロードされます。 void ID3D11DeviceContext::ClearUnorderedAccessViewUint([In] ID3D11UnorderedAccessView* pUnorderedAccessView,[In] const SHARPDX_INT4* Values)  
Public メソッドCopy the entire contents of the source resource to the destination resource using the GPU.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::CopyResource([In] ID3D11Resource* pDstResource,[In] ID3D11Resource* pSrcResource)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::CopyStructureCount([In] ID3D11Buffer* pDstBuffer,[In] unsigned int DstAlignedByteOffset,[In] ID3D11UnorderedAccessView* pSrcView)  
Public メソッドCopy a region from a source resource to a destination resource.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::CopySubresourceRegion([In] ID3D11Resource* pDstResource,[In] unsigned int DstSubresource,[In] unsigned int DstX,[In] unsigned int DstY,[In] unsigned int DstZ,[In] ID3D11Resource* pSrcResource,[In] unsigned int SrcSubresource,[In, Optional] const D3D11_BOX* pSrcBox)  
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)Constructs a new deferred context DeviceContext.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::Dispatch([In] unsigned int ThreadGroupCountX,[In] unsigned int ThreadGroupCountY,[In] unsigned int ThreadGroupCountZ)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DispatchIndirect([In] ID3D11Buffer* pBufferForArgs,[In] unsigned int AlignedByteOffsetForArgs)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::Draw([In] unsigned int VertexCount,[In] unsigned int StartVertexLocation)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawAuto()  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawIndexed([In] unsigned int IndexCount,[In] unsigned int StartIndexLocation,[In] int BaseVertexLocation)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawIndexedInstanced([In] unsigned int IndexCountPerInstance,[In] unsigned int InstanceCount,[In] unsigned int StartIndexLocation,[In] int BaseVertexLocation,[In] unsigned int StartInstanceLocation)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawIndexedInstancedIndirect([In] ID3D11Buffer* pBufferForArgs,[In] unsigned int AlignedByteOffsetForArgs)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawInstanced([In] unsigned int VertexCountPerInstance,[In] unsigned int InstanceCount,[In] unsigned int StartVertexLocation,[In] unsigned int StartInstanceLocation)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::DrawInstancedIndirect([In] ID3D11Buffer* pBufferForArgs,[In] unsigned int AlignedByteOffsetForArgs)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::End([In] ID3D11Asynchronous* pAsync)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::ExecuteCommandList([In] ID3D11CommandList* pCommandList,[In] BOOL RestoreContextState)  
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceContext::FinishCommandList([In] BOOL RestoreDeferredContextState,[Out, Optional] ID3D11CommandList** ppCommandList)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::Flush()  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::GenerateMips([In] ID3D11ShaderResourceView* pShaderResourceView)  
Public メソッドunsigned int ID3D11DeviceContext::GetContextFlags()  
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets data from the GPU asynchronously.  
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceContext::GetData([In] ID3D11Asynchronous* pAsync,[Out, Buffer, Optional] void* pData,[In] unsigned int DataSize,[In] D3D11_ASYNC_GETDATA_FLAG GetDataFlags)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceChild::GetDevice([Out] ID3D11Device** ppDevice) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドfloat ID3D11DeviceContext::GetResourceMinLOD([In] ID3D11Resource* pResource)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::GetPredication([Out, Optional] ID3D11Predicate** ppPredicate,[Out, Optional] BOOL* pPredicateValue)  
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::GetPrivateData([In] const GUID& guid,[InOut] unsigned int* pDataSize,[Out, Buffer, Optional] void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドD3D11_DEVICE_CONTEXT_TYPE ID3D11DeviceContext::GetType()  
Public メソッドオーバーロードされます。 Determines whether asynchronous query data is available.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Maps the data contained in a subresource to a memory pointer, and denies the GPU access to that subresource.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドCopy a multisampled resource into a non-multisampled resource.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::ResolveSubresource([In] ID3D11Resource* pDstResource,[In] unsigned int DstSubresource,[In] ID3D11Resource* pSrcResource,[In] unsigned int SrcSubresource,[In] DXGI_FORMAT Format)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::SetResourceMinLOD([In] ID3D11Resource* pResource,[In] float MinLOD)  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::SetPredication([In, Optional] ID3D11Predicate* pPredicate,[In] BOOL PredicateValue)  
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::SetPrivateData([In] const GUID& guid,[In] unsigned int DataSize,[In, Buffer, Optional] const void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::SetPrivateDataInterface([In] const GUID& guid,[In, Optional] const IUnknown* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::Unmap([In] ID3D11Resource* pResource,[In] unsigned int Subresource)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Copies data from the CPU to to a non-mappable subresource region.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Copies data from the CPU to to a non-mappable subresource region.  
トップ
参照

DeviceContext クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間