Bitmap for WPF
DeviceContext クラス プロパティ

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : DeviceContext クラス

このクラスのメンバの一覧は、DeviceContextメンバを参照してください。

パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティInner interface giving access to ComputeShaderStage methods.  
Public プロパティGets or sets the debug-name for this object. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public プロパティGetDevice C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to DomainShaderStage methods.  
Public プロパティInner interface giving access to GeometryShaderStage methods.  
Public プロパティInner interface giving access to HullShaderStage methods.  
Public プロパティInner interface giving access to InputAssemblerStage methods.  
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to OutputMergerStage methods.  
Public プロパティInner interface giving access to PixelShaderStage methods.  
Public プロパティInner interface giving access to RasterizerStage methods.  
Public プロパティInner interface giving access to StreamOutputStage methods.  
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティInner interface giving access to VertexShaderStage methods.  
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参照

DeviceContext クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間