Bitmap for WPF
MapSubresource(Resource,Int32,Int32,MapMode,MapFlags,Int32) メソッド

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 > DeviceContext クラス > MapSubresource メソッド : MapSubresource(Resource,Int32,Int32,MapMode,MapFlags,Int32) メソッド
The resource.
The mip slice.
The array slice.
The mode.
The flags.
Size of the selected miplevel.
Maps the data contained in a subresource to a memory pointer, and denies the GPU access to that subresource.
シンタックス
'宣言
 
Public Overloads Function MapSubresource( _
   ByVal resource As Resource, _
   ByVal mipSlice As System.Integer, _
   ByVal arraySlice As System.Integer, _
   ByVal mode As MapMode, _
   ByVal flags As MapFlags, _
   ByRef mipSize As System.Integer _
) As DataBox
public DataBox MapSubresource( 
   Resource resource,
   System.int mipSlice,
   System.int arraySlice,
   MapMode mode,
   MapFlags flags,
   out System.int mipSize
)

パラメータ

resource
The resource.
mipSlice
The mip slice.
arraySlice
The array slice.
mode
The mode.
flags
The flags.
mipSize
Size of the selected miplevel.

戻り値の型

参照

DeviceContext クラス
DeviceContext メンバ
オーバーロード一覧