名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | DeviceMultithread コンストラクタ | Initializes a new instance of the DeviceMultithreadclass. |
DeviceMultithreadデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | DeviceMultithread コンストラクタ | Initializes a new instance of the DeviceMultithreadclass. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
![]() | Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Enter | void ID3D10Multithread::Enter() |
![]() | GetMultithreadProtected | BOOL ID3D10Multithread::GetMultithreadProtected() |
![]() | Leave | void ID3D10Multithread::Leave() |
![]() | QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | SetMultithreadProtected | BOOL ID3D10Multithread::SetMultithreadProtected([In] BOOL bMTProtect) |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto DeviceMultithread. |