Bitmap for WPF
SetSamplers メソッド (GeometryShaderStage)

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 > GeometryShaderStage クラス : SetSamplers メソッド
Sets an array of samplers to be used by the shader stage.
オーバーロード一覧
オーバーロード解説
Sets an array of samplers to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Sets an array of samplers to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Set an array of sampler states to the shader pipeline stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Set an array of sampler states to the shader pipeline stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
参照

GeometryShaderStage クラス
GeometryShaderStage メンバ