Bitmap for WPF
SetShaderResources メソッド (GeometryShaderStage)

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 > GeometryShaderStage クラス : SetShaderResources メソッド
Bind an array of shader resources to the shader stage.
オーバーロード一覧
オーバーロード解説
Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
参照

GeometryShaderStage クラス
GeometryShaderStage メンバ