Bitmap for WPF
OutputMergerStage クラス メンバ
フィールド  プロパティ  メソッド  イベント

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : OutputMergerStage クラス

OutputMergerStageデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the OutputMergerStageclass.  
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パブリック フィールド
 名前解説
Public フィールドConstant SimultaneousRenderTargetCount.  
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パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティGets or sets the blend factor.  
Public プロパティGets or sets the blend sample mask.  
Public プロパティGets or sets the state of the blend.  
Public プロパティGets or sets the depth stencil reference.  
Public プロパティGets or sets the state of the depth stencil.  
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
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パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドオーバーロードされます。 Get the {{blend state}} of the output-merger stage.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the {{depth-stencil}} state of the output-merger stage.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Get references to the render targets that are available to the {{output-merger stage}}.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::OMGetRenderTargetsAndUnorderedAccessViews([In] unsigned int NumRTVs,[Out, Buffer, Optional] ID3D11RenderTargetView** ppRenderTargetViews,[Out, Optional] ID3D11DepthStencilView** ppDepthStencilView,[In] unsigned int UAVStartSlot,[In] unsigned int NumUAVs,[Out, Buffer, Optional] ID3D11UnorderedAccessView** ppUnorderedAccessViews)  
Public メソッドGets an array of views for an unordered resource.  
Public メソッドUnbinds all depth-stencil buffer and render targets from the output-merger stage.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Set the blend state of the output-merger stage.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::OMSetDepthStencilState([In, Optional] ID3D11DepthStencilState* pDepthStencilState,[In] unsigned int StencilRef)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Binds a depth stencil view and a render target view to the output-merger stage keeping existing unordered access views bindings.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::OMSetRenderTargetsAndUnorderedAccessViews([In] unsigned int NumRTVs,[In, Buffer, Optional] const void** ppRenderTargetViews,[In, Optional] ID3D11DepthStencilView* pDepthStencilView,[In] unsigned int UAVStartSlot,[In] unsigned int NumUAVs,[In, Buffer, Optional] const void** ppUnorderedAccessViews,[In, Buffer, Optional] const void* pUAVInitialCounts)  
Public メソッドオーバーロードされます。 

Bind one or more render targets atomically and the depth-stencil buffer to the output-merger stage.

 
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets an array of views for an unordered resource keeping existing render targets bindings.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets an array of views for an unordered resource keeping existing render targets bindings.  
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パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
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パブリック オペレータ
Performs an explicit conversion from System.IntPtrto OutputMergerStage.
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参照

OutputMergerStage クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間