名前 | 解説 | |
---|---|---|
GetScissorRectangles | オーバーロードされます。 Get the array of {{scissor rectangles}} bound to the {{rasterizer stage}}. | |
GetScissorRects | void ID3D11DeviceContext::RSGetScissorRects([InOut] unsigned int* pNumRects,[Out, Buffer, Optional] RECT* pRects) | |
GetState | void ID3D11DeviceContext::RSGetState([Out] ID3D11RasterizerState** ppRasterizerState) | |
GetViewports | オーバーロードされます。 Get the array of {{viewports}} bound to the {{rasterizer stage}} | |
SetScissorRectangle | Binds a single scissor rectangle to the rasterizer stage. | |
SetScissorRectangles | Binds a set of scissor rectangles to the rasterizer stage. | |
SetScissorRects | void ID3D11DeviceContext::RSSetScissorRects([In] unsigned int NumRects,[In, Buffer, Optional] const void* pRects) | |
SetState | void ID3D11DeviceContext::RSSetState([In, Optional] ID3D11RasterizerState* pRasterizerState) | |
SetViewport | オーバーロードされます。 Binds a single viewport to the rasterizer stage. | |
SetViewports | オーバーロードされます。 Binds a set of viewports to the rasterizer stage. |