Bitmap for WPF
Resource クラス メンバ
フィールド  プロパティ  メソッド  イベント

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : Resource クラス

Resourceデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the Resourceclass.  
トップ
パブリック フィールド
 名前解説
Public フィールドConstant MaximumMipLevels.  
Public フィールドConstant MaximumTexture1DArraySize.  
Public フィールドConstant MaximumTexture1DSize.  
Public フィールドConstant MaximumTexture2DArraySize.  
Public フィールドConstant MaximumTexture2DSize.  
Public フィールドConstant MaximumTexture3DSize.  
Public フィールドConstant MaximumTextureCubeSize.  
Public フィールドConstant ResourceSizeInMegabytes.  
トップ
パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティGets or sets the debug-name for this object. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public プロパティGetDevice C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
トップ
パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)Calculates the resulting size at a single level for an original size.  
Public メソッドCalculates the sub resource index for a particular mipSlice and arraySlice.  
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)Gets a swap chain back buffer.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceChild::GetDevice([Out] ID3D11Device** ppDevice) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Resource::GetType([Out] D3D11_RESOURCE_DIMENSION* pResourceDimension)  
Public メソッドunsigned int ID3D11Resource::GetEvictionPriority()  
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::GetPrivateData([In] const GUID& guid,[InOut] unsigned int* pDataSize,[Out, Buffer, Optional] void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Resource::SetEvictionPriority([In] unsigned int EvictionPriority)  
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::SetPrivateData([In] const GUID& guid,[In] unsigned int DataSize,[In, Buffer, Optional] const void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::SetPrivateDataInterface([In] const GUID& guid,[In, Optional] const IUnknown* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)Calculates the sub resource index from a miplevel.  
トップ
パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
トップ
パブリック オペレータ
Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Resource.
トップ
参照

Resource クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間