名前 | 解説 | |
---|---|---|
Direct3D コンストラクタ | Initializes a new instance of the Direct3Dclass. |
Direct3Dデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Direct3D コンストラクタ | Initializes a new instance of the Direct3Dclass. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
CreateDevice | HRESULT IDirect3D9::CreateDevice([In] unsigned int Adapter,[In] D3DDEVTYPE DeviceType,[In] HWND hFocusWindow,[In] D3DCREATE BehaviorFlags,[In, Buffer] D3DPRESENT_PARAMETERS* pPresentationParameters,[Out, Fast] IDirect3DDevice9** ppReturnedDeviceInterface) | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Direct3D. |