名前 | 解説 | |
---|---|---|
Texture コンストラクタ | Initializes a new instance of the Textureclass. |
Textureデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Texture コンストラクタ | Initializes a new instance of the Textureclass. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Create | オーバーロードされます。 Initializes a new instance of the Textureclass. | |
GetDevice | HRESULT IDirect3DResource9::GetDevice([Out] IDirect3DDevice9** ppDevice) C1.Util.DX.Direct3D9.Resourceから継承されます。 | |
GetSurfaceLevel | HRESULT IDirect3DTexture9::GetSurfaceLevel([In] unsigned int Level,[Out] IDirect3DSurface9** ppSurfaceLevel) | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Texture. |