名前 | 解説 | |
---|---|---|
TextRenderer1Base コンストラクタ |
TextRenderer1Baseデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
DrawGlyphRun | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to render a run of glyphs. | |
DrawInlineObject | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this application callback when it needs to draw an inline object. | |
DrawStrikethrough | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to draw a strikethrough. | |
DrawUnderline | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to draw an underline. | |
GetCurrentTransform | Gets a transform that maps abstract coordinates to DIPs. C1.Util.DX.DirectWrite.TextRendererBaseから継承されます。 | |
GetPixelsPerDip | Gets the number of physical pixels per DIP. C1.Util.DX.DirectWrite.TextRendererBaseから継承されます。 | |
IsPixelSnappingDisabled | Determines whether pixel snapping is disabled. The recommended default is FALSE, unless doing animation that requires subpixel vertical placement. C1.Util.DX.DirectWrite.TextRendererBaseから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |