名前 | 解説 | |
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![]() | TextRenderer1Base コンストラクタ |
TextRenderer1Baseデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
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![]() | IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
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![]() | DrawGlyphRun | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to render a run of glyphs. |
![]() | DrawInlineObject | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this application callback when it needs to draw an inline object. |
![]() | DrawStrikethrough | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to draw a strikethrough. |
![]() | DrawUnderline | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 IDWriteTextLayout::Draw calls this function to instruct the client to draw an underline. |
![]() | GetCurrentTransform | Gets a transform that maps abstract coordinates to DIPs. C1.Util.DX.DirectWrite.TextRendererBaseから継承されます。 |
![]() | GetPixelsPerDip | Gets the number of physical pixels per DIP. C1.Util.DX.DirectWrite.TextRendererBaseから継承されます。 |
![]() | IsPixelSnappingDisabled | Determines whether pixel snapping is disabled. The recommended default is FALSE, unless doing animation that requires subpixel vertical placement. C1.Util.DX.DirectWrite.TextRendererBaseから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
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![]() | Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |