Scheduler for WPF
BaseObject クラス メンバ
プロパティ  メソッド 

C1.ScheduleCore アセンブリ > C1.Schedule 名前空間 : BaseObject クラス

BaseObjectデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタオーバーロードされます。   
トップ
パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティGets or sets the brush used to fill the user interface object's image.  
Public プロパティGets or sets the color of the user interface object.  
Public プロパティGets the unique id used for serialization purposes. C1.Schedule.BasePersistableObjectから継承されます。
Public プロパティIndicates whether the object is in edit mode, which is started using the BasePersistableObject.BeginEdit method. C1.Schedule.BasePersistableObjectから継承されます。
Public プロパティGets an array of objects representing the key of the BasePersistableObject. C1.Schedule.BasePersistableObjectから継承されます。
Public プロパティGets or sets the menu caption for the user interface object.  
Public プロパティGets or sets the text which identifies a user interface object.  
トップ
パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドBrings the object in edit mode. C1.Schedule.BasePersistableObjectから継承されます。
Public メソッドDiscards changes since the last BasePersistableObject.BeginEdit call. C1.Schedule.BasePersistableObjectから継承されます。
Public メソッドFinishes edit mode started by the BasePersistableObject.BeginEdit method and updates a corresponding data source item. C1.Schedule.BasePersistableObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Loads an object from the specified System.Xml.XmlNode.  
Public メソッドOverrides the default behavior.  
Public メソッドオーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Saves an object into specified System.Xml.XmlWriter.  
トップ
参照

BaseObject クラス
C1.Schedule 名前空間