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ISourceTransform インターフェース メンバ
プロパティ  メソッド 

GrapeCity.Documents.DX.Windows アセンブリ > GrapeCity.Documents.DX.Direct2D 名前空間 : ISourceTransform インターフェース

ISourceTransformデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック プロパティ
 名前解説
 プロパティGets or sets the unmanaged shadow callback. GrapeCity.Documents.DX.ICallbackableから継承されます。
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パブリック メソッド
 名前解説
 メソッド System.IDisposableから継承されます。
 メソッドDraws the transform to the graphics processing unit (GPU)?based Direct2D pipeline.  
 メソッドGets the number of inputs to the transform node. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformNodeから継承されます。
 メソッドPerforms the inverse mapping to MapOutputRectToInputRects. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformから継承されます。
 メソッドSets the input rectangles for this rendering pass into the transform. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformから継承されます。
 メソッドAllows a transform to state how it would map a rectangle requested on its output to a set of sample rectangles on its input. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformから継承されます。
 メソッドProvides a render information interface to the source transform to allow it to specify state to the rendering system. This part of the render information interface is shared with the GPU transform.  
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参照

ISourceTransform インターフェース
GrapeCity.Documents.DX.Direct2D 名前空間