名前 | 解説 | |
---|---|---|
Mesh コンストラクタ | Initializes a new instance of the Mesh class. |
Meshデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Mesh コンストラクタ | Initializes a new instance of the Mesh class. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object GrapeCity.Documents.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. GrapeCity.Documents.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Create | オーバーロードされます。 Create a mesh that uses triangles to describe a shape. | |
Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
GetFactory | void ID2D1Resource::GetFactory([Out] ID2D1Factory** factory) GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.Resourceから継承されます。 | |
Open | HRESULT ID2D1Mesh::Open([Out] ID2D1TessellationSink** tessellationSink) | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. GrapeCity.Documents.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. GrapeCity.Documents.DX.ComObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtr to Mesh. |