FarPoint.Win.SpreadJ アセンブリ > FarPoint.Win.Spread.CellType 名前空間 : BaseHeaderFlatStyleRenderer クラス |
このクラスのメンバの一覧は、BaseHeaderFlatStyleRendererメンバを参照してください。
名前 | 説明 | |
---|---|---|
BeginInvoke | オーバーロードされます。 Executes the specified delegate asynchronously on the thread that the control's underlying handle was created on. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
BringToFront | Brings the control to the front of the z-order. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Contains | Retrieves a value indicating whether the specified control is a child of the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
CreateControl | Forces the creation of the visible control, including the creation of the handle and any visible child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
CreateGraphics | Creates the System.Drawing.Graphics for the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
CreateObjRef | Creates an object that contains all the relevant information required to generate a proxy used to communicate with a remote object. System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
DoDragDrop | Begins a drag-and-drop operation. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
DrawToBitmap | Supports rendering to the specified bitmap. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
EndInvoke | Retrieves the return value of the asynchronous operation represented by the System.IAsyncResult passed. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
FindForm | Retrieves the form that the control is on. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Focus | Sets input focus to the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetChildAtPoint | オーバーロードされます。 Retrieves the child control that is located at the specified coordinates, specifying whether to ignore child controls of a certain type. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetContainerControl | Returns the next System.Windows.Forms.ContainerControl up the control's chain of parent controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetImageBox | オーバーロードされます。 画像に関する情報を返します。 FarPoint.Win.Spread.CellType.ColumnHeaderRendererから継承されます。 | |
GetLifetimeService | Retrieves the current lifetime service object that controls the lifetime policy for this instance. System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
GetNextControl | Retrieves the next control forward or back in the tab order of child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetObjectData | オブジェクト データを取得します。 | |
GetPreferredSize | オーバーロードされます。 レンダラーコントロールのためにセルの優先サイズ(必要な最大サイズ)を取得します。 FarPoint.Win.Spread.CellType.ColumnHeaderRendererから継承されます。 | |
Hide | Conceals the control from the user. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
InitializeLifetimeService | Obtains a lifetime service object to control the lifetime policy for this instance. System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
Invalidate | オーバーロードされます。 Invalidates the specified region of the control (adds it to the control's update region, which is the area that will be repainted at the next paint operation), and causes a paint message to be sent to the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Invoke | オーバーロードされます。 Executes the specified delegate on the thread that owns the control's underlying window handle. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
LogicalToDeviceUnits | System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
NotifyDefault | このボタンが外観上デフォルトボタンであることをコントロールに通知します。 FarPoint.Win.FpButtonから継承されます。 | |
PaintCell | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 指定した外観設定を使用して、編集モードでないヘッダセルを指定したグラフィックインタフェースに描画します。 | |
PaintCellGridLine | セルグリッド線を描画します。 | |
PaintFilterIndicator | 指定した外観設定を使用して、列ヘッダにフィルタインジケータを描画します。 FarPoint.Win.Spread.CellType.ColumnHeaderRendererから継承されます。 | |
PaintHeader | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 列ヘッダ セルを描画します。 | |
PaintRowEditingSelector | 選択された行の行ヘッダに行ヘッダセレクターを描画します。 FarPoint.Win.Spread.CellType.ColumnHeaderRendererから継承されます。 | |
PaintRowSelector | 選択された行の行ヘッダに行ヘッダセレクターを描画します。 FarPoint.Win.Spread.CellType.ColumnHeaderRendererから継承されます。 | |
PaintSortIndicator | 指定した外観設定を使用して、列ヘッダにソートインジケータを描画します。 FarPoint.Win.Spread.CellType.ColumnHeaderRendererから継承されます。 | |
PerformClick | コントロールのClickイベントを生成します。 FarPoint.Win.FpButtonから継承されます。 | |
PerformLayout | オーバーロードされます。 Forces the control to apply layout logic to all its child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PointToClient | Computes the location of the specified screen point into client coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PointToScreen | Computes the location of the specified client point into screen coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PreProcessControlMessage | Preprocesses keyboard or input messages within the message loop before they are dispatched. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PreProcessMessage | Preprocesses keyboard or input messages within the message loop before they are dispatched. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
RectangleToClient | Computes the size and location of the specified screen rectangle in client coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
RectangleToScreen | Computes the size and location of the specified client rectangle in screen coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Refresh | Forces the control to invalidate its client area and immediately redraw itself and any child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
ResetText | Resets the System.Windows.Forms.Control.Text property to its default value. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
ResumeLayout | オーバーロードされます。 Resumes usual layout logic. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Scale | System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
ScaleBitmapLogicalToDevice | System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Select | オーバーロードされます。 Activates the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
SelectNextControl | Activates the next control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
SendToBack | Sends the control to the back of the z-order. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
SetBounds | オーバーロードされます。 Sets the bounds of the control to the specified location and size. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Show | Displays the control to the user. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
SuspendLayout | Temporarily suspends the layout logic for the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Update | Causes the control to redraw the invalidated regions within its client area. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 |